برج خنك كننده صنعتي 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد

برج خنك كننده صنعتي 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد - مجموعه عظيم هواروب با افتخار اعلام مي نمايد كه كليه انواع برج خنك كننده صنعتي را با ارزانترين قيمت در بين تمامي شركت هاي توليدكننده تا 30% تخفيف ويژه در اختيار خريداران قرار مي دهد شما بازديد كننده گرامي احتمالا با جستجوي يكي ار عبارات برج خنك كننده صنعتي انواع برج خنك كننده-برج خنك كننده فايبرگلاس-معادلات برج خنك كننده-برج خنك كننده فلزي-كاربرد برج خنك كننده در صنعت كه تخصص هواروب مي باشد وارد اين صحه شده ايد.

برج خنك كننده صنعتي 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد : هواروب هم اكنون بيش از 10 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد انواع سيستم هاي خنك كننده را در كارنامه خود دارد . مفاهيم انواع برج خنك كننده-برج خنك كننده فايبرگلاس-معادلات برج خنك كننده-برج خنك كننده فلزي-كاربرد برج خنك كننده در صنعت در تخصص هواروب مي باشد . ضمنا ما كليه توليدات خود را از جمله برج خنك كننده صنعتي باضمانت اصالت و سلامت فيزيكي 100% تضمين شده در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي آزمايشگاه ها و موسسات مختلف مي باشيم.
برج خنك كننده صنعتي - مجموعه عظيم هواروب همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه انواع برج خنك كننده صنعتي در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع برج خنك كننده-برج خنك كننده فايبرگلاس-معادلات برج خنك كننده-برج خنك كننده فلزي-كاربرد برج خنك كننده در صنعت با ما همراه باشيد . ما در مجموعه عظيم هواروب تمام سعي خود را نموده ايم تا بتوانيم بهترين نوع از انواع قطعات را در توليدات خود به كار ببريم هم اكنون شما ميتوانيدبرج خنك كننده صنعتي را در مجموعه هواروب بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين پايين ترين قيمت موجود در بازار را خواهيم داد.

برج خنك كننده صنعتي 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد : برج خنك كننده صنعتي را ميتوانيد از هواروب خريد نماييد ما در مجموعه عظيم هواروب با بيش از 10 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد برج خنك كننده صنعتي , توانسته ايم حداكثر رضايتمندي را براي مشتريان به ارمغان آوريم.

 

برج خنك كننده چيست؟
هر دستگاه صنعتي يا خط توليد در حين كار مقداري گرما توليد مي كند كه اين گرما مي بايست از دستگاه ها دور شود. لذا استفاده از سيستم خنك كاري براي دفع گرماي توليدي بخصوص در ماشين آلات صنعتي و چيلرهايي سرمايشي اجتناب ناپذير مي نمايد. برج خنك كننده دستگاهي است كه براي انتقال گرماي اضافي در خطوط توليد به كار گرفته مي شود. برج خنك كننده يا كولينگ تاور بر اساس فرآيند تبخير آب كار مي كند و انواع مختلفي دارد كه در هر صنعتي با توجه به شرايط ويژه توليدي از يكي از انواع برج خنك كننده استفاده مي شود.


انواع برج خنك كننده


تقسيم بندي برج خنك كننده از جنبه هاي مختلفي صورت مي پذيرد. مهمترين تقسيم بندي به سيكل گردش آب مربوط مي شود. بر اين اساس چهار نوع اصلي كولينگ تاور وجود دارد:


برج خنك كننده مدار باز (Open circuit cooling tower)


سيستم برج خنك كننده مدار باز تنها يك مسير گردش آب دارد يعني همان آبي كه در خط توليد در گردش است در داخل برج خنك كننده نيز در گردش بوده و در ارتباط با هواي آزاد فرايند تبخير را صورت مي دهد. اين مسئله سبب مي شود كه در برج خنك كننده مدار باز رسوبات بيشتري همراه با آب به داخل دستگاه نفوذ كند. در بسياري از موارد مانند چيلرهاي تراكمي و چيلرهاي جذبي و خطوط توليد تزريق پلاستيك و خطوط توليد مواد غذايي مانند توليد شيره نبات و گلاب گيري و... از برج خنك كننده مدار باز استفاده مي شود.


برج خنك كننده مدار بسته (Closed circuit cooling tower)


در تجهيزات حساس تر مانند كارخانجاتي كه براي خنك كاري الكترود كوره يا تابلوهاي برق نياز به آب خنك كاري دارند اغلب براي جلوگيري از مشكلات ناشي از ته نشيني رسوبات در مجاري عبور آب بهتر است از برج مدار بسته استفاده مي شود. در برج مدار بسته دو مدار گردش آب وجود دارد. نخست آب خنك كاري خط توليد كه از داخل يك كويل لوله اي عبور كرده و دوم آب گردشي در داخل برج كه توسط نازلهايي بر روي لوله هاي كويل به صورت قطره اي پاشيده شده و كويل را خنك مي كند.
انتخاب كويل تعيين تعداد و طول لوله ها و قطر و ضخامت آنها به شرايط محيطي بستگي دارد و امري تخصصي و حساس به شمار مي رود. اگر ضخامت لوله بيش از حد در نظر گرفته شود خود نوعي عايق براي تبادل حرارت به شمار مي رود و اگر كمتر از حد انتخاب شود اولا ممكن است تحمل فشار سيستم را نداشته باشد دوما با توجه به كاهش سطح مقطع ضخامت ايده آل براي تبادل حرارت ايجاد نخواهد شد. لذا پيشنهاد مي گردد براي انتخاب كويل مناسب از مشاوره رايگان كارشناسان ما بهرمند شويد. البته برج خنك كننده هيبريدي و برج خنك كننده جريان مغشوش نيز در واقع نوعي از برج خنك كننده مدار بسته هستند.


برج خنك كننده هيبريدي (Hybrid cooling tower)


يكي از معايب برج خنك كننده مدار بسته اين است كه آبي كه در داخل برج خنك كننده گردش مي كند و روي لوله هاي كويل مي ريزد در تماس با هوا تبخير مي شود و اغلب روي لوله ها رسوب ايجاد مي شود. اين رسوب پس از مدتي مشكلات عديده اي در پي دارد. به همين منظور برج خنك كننده هيبريدي طراحي شده كه هوا پس از عبور از محوطه ريزش آب و كاهش دما رطوبت خود را از دست مي دهد و سپس هواي خنك از روي كويل عبور مي كند. اما اين نوع برج نيز مشكلات بسياري به همراه خواهد داشت. مهمترين مشكل اين محصول راندمان بسيار پايين آن به ويژه در محيطهاي گرم و در فصل تابستان است.


برج خنك كننده جريان مغشوش (turbulent flow cooling tower)


اين نوع برج خنك كننده طراحي استثنايي متخصصان هواروب بوده كه از مزاياي سه نوع قبلي بهره برده اما معايب انها را ندارد. اين برج خنك كننده از كويل با لوله هاي دوار سود مي برد كه از يك سو آب در مدار بسته در جريان بوده و راندمان كاري فوق العاده بالايي در حد برج خنك كننده مدار باز به دست مي آيد و از سوي ديگر رسوب بسيار ناچيزي بر روي لوله هاي كويل قرار گرفته و سرويس و نگهداري بسيار ساده و كم هزينه اي دارد.


همچنين مي توان برج خنك كننده را از نظر جنس بدنه نيز تقسيم بندي نمود. انواع برج خنك كننده بر اين اساس به ترتيب استقامت بدنه به شرح زير مي باشند:


برج خنك كننده بتني


برترين نوع بدنه به ترتيب كيفيت و دوام نخست برج خنك كننده بتني است كه به علت هزينه بالا تنها در صنايع بزرگ مانند پتروشيمي و معادن و نيروگاه هاي هسته اي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين برج خنك كننده عمر بسيار طولاني و دوام فوق العاده اي دارد. اما تعمير و نگهداري آن نيز به مراتب دشوارتر است.


برج خنك كننده گالوانيزه:


در رتبه بعدي برج خنك كننده گالوانيزه قرار دارد كه در شرايط استاندارد و در صورتي كه با اصول مهندسي طراحي و ساخته شوند بين سي تا پنجاه سال طول عمر مي كند.

 

 

برج خنك كننده فايبرگلاس:
در كشور ما و برخي كشورهاي در حال توسعه به علت ظاهر شكيل تر در ساختمانهاي اداري و تجاري به كار گرفته مي شود. اما استحكام بدنه پايين و تعميرات پر هزينه در قسمتهاي مختلف از جمله گيربكس و ياتاقانها و تسمه ها و پره هاي فن و روتاري يا گردون آب و نشتي بدنه همچنين تعويض پكينگ دشوارتر جابه جايي دشوار و... برج خنك كننده فايبر گلاس را در كشورهاي پيشرفته عملا از رده خارج كرده است.
تقسيم بندي ديگر بر اساس جهت جريان هوا و جريان آب در نظر گرفته مي شود. اينكه جريان هوا و جريان آب چه وضعي نسبت به يكديگر داشته باشند در نحوه عملكرد برج خنك كننده موثر است بر اين اساس سه دسته اصلي خواهيم داشت:


برج خنك كننده جريان مخالف (Counter flow cooling tower)


در اين نوع جهت جريان آب و جريان هوا مخالف هم هستند يعني اگر آب از بالا به سمت پايين حركت مي كند هوا از پايين به سمت بالا حركت خواهد كرد. اغلب برج خنك كننده هاي بتني و فايبرگلاس از اين روش استفاده مي كنند.


برج خنك كننده جريان متقاطع (Cross flow cooling tower)


همانطور كه از نام اين دسته بر مي آيد جهت جريان هوا عمود بر جهت جريان است. يعني اگر آب از بالا به پايين مي آيد هوا از چپ به راست يا بالعكس در حركت است. بدين ترتيب خود اين دسته نيز به چند دسته قابل تقسيم است:
الف) جريان يك طرفه (Single counter flow cooling tower)؛ يك ورودي هوا وجود دارد.

 

  1. جريان دو طرفه (Double counter flow cooling tower)؛ به عنوان مثال جريان آب از بالا به پايين و جريان هوا از دو طرف چپ و راست به سمت مركز مي باشد.
  2. جريان از چند طرف (Quadra counter flow cooling tower)؛ مسير هوا در برج هاي مكعبي از چهار طرف و در برج هاي گرد از كل محيط به داخل جريان دارد.برج خنك كننده جريان مستقيم (Direct flow cooling tower)


در اين نوع مسير هوا هم راستا با مسير آب است و خنك كاري منحصر به فردي را به همراه داشته و علاوه بر آن مصرف آب نيز با توجه به هم مسير بودن آب و هوا و نشست قطرات آب در تشتك برج خنك كننده به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد. البته اين مدل نيز طراحي منحصر به فرد هواروب بوده و تنها در محصولات اين شركت استفاده مي شود.
در بازار ايران دو نوع اصلي و متداول برج خنك كننده وجود دارند. در ادامه مزايا و معايب هر يك را بيان مي كنيم. نخست برج خنك كننده فايبرگلاس كه در كشور ما متداول شده است و دوم برج خنك كننده گالوانيزه كه در كشورهاي صنعتي به كار گرفته مي شود.


معايب برج خنك كننده فايبرگلاس

 

  1. بدنه اين نوع برج خنك كننده از اليافي درست شده كه با چسب مخصوصي خشك شده اند. اين جنس بدنه هر چند در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد اما بسيار شكننده بوده و به علت ارتعاشاتي كه توسط چرخش فن ايجاد مي شود در بسياري از موارد با نشتي همراه خواهد بود. عيب اين الياف اينجاست كه در صورت بروز نشتي امكان ترميم ان تقريبا وجود ندارد و پس از هر بار ترميم ظرف مدت كوتاهي مجددا نشتي ايجاد خواهد شد.
  2. بدنه فايبرگلاس در مقابل تنشهاي شديد مانند ضربه سنگين يا افتادن اجسام سنگين و... شكننده است. اين مواد همچنين در مقابل آتش سوزي احتمالي نيز بسيار آسيب پذير هستند.
  3. با توجه به عبور هواي مرطوب از روي پره ها فن اجبارا مي بايست از سيستم پولي و تسمه و گيربكس براي چرخش پروانه استفاده كرد كه عملا خرابي هاي متعددي را به مرور زمان در پي خواهد داشت.
  4. برج خنك كننده فايبرگلاس با توجه به استحكام پاييني كه دارد هنگامي كه در نقطه اي نصب مي شود جابه جايي بسيار دشواري دارد. بدين منظور مي بايست برج كاملا دمونتاژ و در محل جديد مجددا مونتاژ و نصب گردد.
  5. تعميرات و نگهداري برج خنك كننده فايبرگلاس از جمله تعويض پيكينگ و آب گردان و... هزينه و زمان زيادي را مي طلبد.


مزاياي برج خنك كننده فايبرگلاس

 

  1. برج خنك كننده فايبرگلاس شكيل تر و زيباتر از ديگر انواع برج خنك كننده است.
  2. از ديگر مزاياي اين محصول وزن سبك تر آن است.
  3. قيمت كولينگ تاور فايبرگلاس نيز تا حدودي كمتر از برج خنك كننده گالوانيزه مي باشد. لازم به ذكر است طراحي كارشناسان هواروب و استفاده از روشهاي كاهش هزينه در توليد قيمتي برابر را و حتي پايين تر را در برج خنك كننده گالوانيزه نسبت به برج خنك كننده فايبرگلاس سبب شده است.


معايب برج خنك كننده گالوانيزه

 

  1. قيمت كمي بالاتر نسبت به برج خنك كننده فايبرگلاس
  2. ظاهر صنعتي و وزن بيشتر

  3. همچنين مخالفان برج خنك كننده گالوانيزه اغلب معايبي را براي اين محصول معرفي مي كنند كه در ادامه به صورت فني و علمي به شرح آنها مي پردازيم:

  4. برج خنك كننده گالوانيزه زنگ مي زند؛ بدنه گالوانيزه اگر با ضخامت بالا تهيه شده باشد بيش از سي سال عمر مي كند. حتي تجربه يك فرد عادي نيز نشان مي دهد كه لوله هاي گالوانيزه آب منازل قديمي يا بدنه كولرهاي آبي كه ضخامتي در حدود نيم ميليمتر دارند سالها عمر مي كنند لذا واضح است كه بدنه برج خنك كننده گالوانيزه كه از ورقي با ضخامت دو ميليمتر يا بيشتر ساخته شده عمري چند ده ساله خواهد داشت.

  5. برج خنك كننده گالوانيزه زير آفتاب گرم مي شود؛ يك برج خنك كننده صد تن تبريدي دبي آبي در حدود چهل متر مكعب در ساعت دارد. با توجه به حجم اين برج عملا هر واحد از آب در هر سيكل گردش كمتر از يك ثانيه در تماس با بدنه قرار داشته و حرارت بسيار ناچيزي از تابش آفتاب به آب منتقل مي شود. لذا از نظر علمي اين ايراد محلي از اعراب ندارد.


مزاياي برج خنك كننده گالوانيزه

 

  1. طول عمر بسيار بالاتر
  2. هزينه متناسب
  3. استحكام بالا در برابر هر گونه ضربه و حتي آتش سوزي
  4. امكان جا به جايي راحت تر
  5. تعمير و نگهداري ساده تر
  6. راندمان فوق العاده بيشتر


انتخاب برج خنك كننده و تعيين ظرفيت


ظرفيت برج خنك كننده بر اساس تن تبريد بيان مي شود. اما هنگامي كه به عنوان مثال گفته مي شود " برج خنك كننده 100 تن تبريد" اين عبارت به چه معناست؟ اگر يك متر مكعب آب صفر درجه داشته باشيم و بخواهيم طي 24 ساعت آن را به يخ صفر درجه تبديل كنيم به مقداري سرمايش نياز داريم اين ميزان سرمايش را يك تن تبريد مي نامند. يعني هر يك تن تبريد، سرمايش لازم براي انجام فرآيند فوق است. براي درك بهتر بايد گفت هر يك تن تبريد معادل دوازده هزار بي تي يو بر ساعت است. يعني يك كولر گازي بيست و چهار هزار عملا دو تن تبريد سرمايش توليد مي كند.


انواع برج خنك كننده در بالا ذكر شد همچنين با توجه به قطعاتي كه براي خنك كاري آب به كار رفته از جمله نازلها و پكينگها و سيستم قطره گير و فن و... نيز انواع برج خنك كننده را از يكديگر متمايز مي كنند. براي انتخاب بهترين نوع برج خنك كننده مي توانيد از مشاوره فني رايگان كارشناسان هواروب بهرمند گرديد.


پس از انتخاب نوع برج خنك كننده ميبايست ظرفيت مورد نظر خود را نيز بر مبناي تن تبريد بيان كنيد. معمولا براي چيلرهاي تراكمي معادل ظرفيت چيلر، برج خنك كننده تهيه مي شود و در چيلرهاي جذبي دو برابر ظرفيت چيلر مي بايست برج خنك كننده تهيه كرد. همچنين براي خطوط توليد تزريق پلاستيك نيز بنا به تجربه كارشناسان هواروب هر دستگاه تزريق بسته به توان دستگاه و تعداد ضرب در دقيقه معادل ده تا بيست تن تبريد سرمايش نياز دارد. براي ساير خطوط توليد بهتر است به پيشنهاد سازنده دستگاه برج خنك كننده انتخاب كنيد اما اگر از سوي سازنده خط توليد ظرفيت برج خنك كننده اعلام نشده است مي توانيد با تماس با كارشناسان هواروب و تكميل پرسشنامه فني در خصوص پارامترهاي خط توليد، ظرفيت مورد نياز خود را بدست اوريد.


معرفي محصولات هواروب:


ما در شركت پيشرو هواروب با استفاده از سالها تجربه در زمينه طراحي و توليد و نگهداري و تعمير انواع برج خنك كننده همواره سعي داشته ايم محصولاتي با كيفيت و طول عمر بالا توليد كرده و با حداقل هزينه تقديم صنعتگران عزيز كشور نماييم. استفاده از راهكارهاي خلاقانه در زمينه طراحي و توليد انواع كولينگ تاور و كاهش هزينه هاي جانبي سبب شده بالاترين كيفيت با مناسبترين قيمت برج خنك كننده در ايران به شركت هواروب اختصاص داشته باشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره فني رايگان مي توانيد با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.


ويژگي هاي منحصر به فرد محصولات هواروب


پكينگ: پكينگهاي قطره گير از جنس پي وي سي با گام 19 و ضخامت 400 ميكرون. در موارد خاص مي توان از طراحي متفاوت مانند پكينگهاي نت اسپلش (Splash fill) نيز استفاده كرد كه در صورت نياز توسط كارشناس فني مجموعه پيشنهاد خواهد شد.
سيستم پاشش آب: نازل سانتريفيوژ ضد رسوب و ضد زنگ با لوله هاي پلي اتيلن و گالوانيزه.


جنس بدنه: ورق گاولوانيزه گرم به ضخامت دو تا سه ميليمتر با شبكه بندي داخلي از همين جنس جهت استحكام بالاتر به صورت تمام جوش و بدون درز .


فن: از نوع محوري كوپل مستقيم با هجده ماه گارانتي شركتي و تعميرات فوق العاده راحت.
طراحي اختصاصي كارشناسان ما ويژگي هاي منحصر به فردي را براي اين محصول فراهم آورده است. استفاده از فن هاي كوپل مستقيم سبب مي شود كه برج خنك كننده بدون نياز به سيستم پولي و تسمه و گيربكس باشد و تعميرات بسيار ساده تر و خرابي هاي كمتري را در پي دارد.


در اين برج خنك كننده از جريان موازي هم راستا استفاده مي شود و اين امكان علاوه بر افزايش راندمان و كاهش مصرف آب سبب مي گردد كه هواي مرطوب از روي موتور فن عبور نكرده و در نتيجه موتور فن طول عمر بسيار بالاتري خواهد داشت. از ديگر ويژگي هاي برج خنك كننده هواروب استفاده از نازلهاي سانتريفيوژ ضد رسوب است كه مجراي عبور آب در هيچ قسمتي از مسير كمتر از يك سانتي متر مربع نبوده و لذا احتمال مسدود شدن مسير در اثر نشست رسوب به صفر نزديك مي شود و از سوي ديگر نگهداري فوق العاده ساده تري دارد.


در طراحي برج خنك كننده مذكور از كانالهاي مجزا حركت هوا استفاده مي شود و لذا آب ريزي برج به محيط خارج به صفر رسيده و مصرف آب و مصرف انرژي نيز به حداقل خود كاهش مي يابد. طول عمر برج گالوانيزه تمام جوش بسته به شرايط محيطي بين سي تا پنجاه سال در نظر گرفته مي شود.


برخي پروژه هاي انجام شده توسط كارشناسان هواروب:

 

  1. تعميرات اساسي 26 دستگاه برج خنك كننده مدار بسته كارخانه آيركس مشهد
  2. تعميرات اساسي سه دستگاه برج خنك كننده فايبرگلاس شركت چيني مقصود
  3. طراحي و ساخت برج خنك كننده مدار بسته جهت كارگاه توليدي اسفندياري واقع در كرمان
  4. تعويض كويل استيل برج خنك كننده شركت توليدي آپادان پلاست مشهد
  5. طراحي و ساخت برج خنك كننده جهت شركت توليدي فرافن مشهد
  6. افزايش راندمان و كاهش مصرف آب برج خنك كننده شركت زنيت مشهد
  7. طراحي و ساخت برج خنك كننده جهت شركت توليدي راك لبن كرج
  8. تعميرات اساسي و رفع اشكالات برج خنك كننده هتل فريد مشهد
  9. طراحي و ساخت برج خنك كننده شركت توليدي بلوشه مشهد
  10. تعمير برج خنك كننده مدار باز شركت به آرا مشهد
  11. گزارش كارشناسي عملكرد برجهاي خنك كننده بتني معدن پارسيان سنگان خواف
  12. طراحي و ساخت برج خنك كننده جهت صنايع ذوب سعيد در مشهد
  13. سرويس و راه اندازي و افزايش راندمان برج خنك كننده باغ ايثار طرقبه مشهد
  14. طراحي و ساخت برج خنك كننده جهت صنايع ورق پلاست غرب واقع در اروميه
  15. تعميرات و اصلاح عملكرد برج خنك كننده نيروگستران مشهد
  16. طراحي و ساخت برج خنك كننده شركت تزريق پلاستيك مجديان مشهد
  17. طراحي و ساخت برج خنك كننده جهت شركت توليدي گلاب در شهر ري تهران
  18. تعميرات برج خنك كننده مجتمع تجاري كوثر اصفهان
  19. طراحي و ساخت برج خنك كننده 120 تن تبريد جهت شركت توليد پلاستيك ميرجليلي
  20. طراحي و ساخت دو دستگاه برج خنك كننده جهت شركت شيرآلات برنز مشهد
  21. طراحي و ساخت برج خنك كننده با سيستم كنترل فشار جهت پتروشيمي ماهشهر
  22. طراحي و ساخت برج خنك كننده جهت كارخانه تزريق پلاستيك صفدري در شهريار
  23. طراحي و ساخت برج خنك كننده جهت خط توليد بستني در كرمانشاه


برج خنك كننده صنعتي 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد - شما بازديد كننده گرامي احتمالا با جستجوي يكي از عبارات انواع برج خنك كننده-برج خنك كننده فايبرگلاس-معادلات برج خنك كننده-برج خنك كننده فلزي-كاربرد برج خنك كننده در صنعت وارد اين صفحه شده ايد. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ هواروب تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم يك سيستم خنك كننده از جمله برج خنك كننده صنعتي را با ارزانترين قيمت و تا 50% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير شركت هاي فعال در ايران توليد نماييم و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. مجددا توصيه اكيد داريم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به خريد يك نمونه از برج خنك كننده صنعتي را از هر شخص و شركتي نماييد با يكي از شماره هاي 09153030725 - 09362259904 تماس برقرار كنيد تا به صورت 100% رايگان از مشاوره هاي قبل خريد و همچنين ليست قيمت نهايي مطلع شويد.

برج خنك كننده صنعتي 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد

برج خنك كننده صنعتي 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد


برج خنک کننده مدار بسته 400 تن تبرید

قیمت :235,000,000 تومان

قیمت :160,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 40 تن تبرید

قیمت :37,000,000 تومان

قیمت :25,000,000 تومان

برج خنک کننده 500 تن تبرید مدار باز

قیمت :152,000,000 تومان

قیمت :102,000,000 تومان

برج خنک کننده 700 تن مدار باز

قیمت :190,000,000 تومان

قیمت :128,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 2000 تن تبرید

قیمت :1,100,000,000 تومان

قیمت :750,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 200 تن تبرید

قیمت :125,000,000 تومان

قیمت :90,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 1600 تن تبرید

قیمت :960,000,000 تومان

قیمت :650,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 5 تن تبرید

قیمت :17,000,000 تومان

قیمت :12,000,000 تومان

برج خنک کننده 1500 تن مدار باز

قیمت :400,000,000 تومان

قیمت :270,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 1300 تن تبرید

قیمت :880,000,000 تومان

قیمت :550,000,000 تومان

برج خنک کننده 2000 تن تبرید مدار باز

قیمت :600,000,000 تومان

قیمت :430,000,000 تومان

برج خنک کننده 60 تن تبرید مدار باز

قیمت :37,000,000 تومان

قیمت :24,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 80 تن تبرید

قیمت :57,000,000 تومان

قیمت :40,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 20 تن تبرید

قیمت :27,000,000 تومان

قیمت :19,000,000 تومان

برج خنک کننده 80 تن تبرید مدار باز

قیمت :40,000,000 تومان

قیمت :28,000,000 تومان

برج خنک کننده 300 تن تبرید مدار باز

قیمت :113,000,000 تومان

قیمت :67,000,000 تومان

برج خنک کننده 40 تن تبرید مدار باز

قیمت :30,000,000 تومان

قیمت :20,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 10 تن تبرید

قیمت :22,000,000 تومان

قیمت :15,000,000 تومان

برج خنک کننده 1000 تن تبرید مدار باز

قیمت :270,000,000 تومان

قیمت :180,000,000 تومان

برج خنک کننده 100 تن تبرید مدار باز

قیمت :48,000,000 تومان

قیمت :32,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 500 تن تبرید

قیمت :290,000,000 تومان

قیمت :200,000,000 تومان

برج خنک کننده 200 تن تبرید مدار باز

قیمت :75,000,000 تومان

قیمت :50,000,000 تومان

برج خنک کننده 5000 تن تبرید مدار باز

قیمت :1,000,000,000 تومان

قیمت :968,000,000 تومان

برج خنک کننده 10 تن تبرید مدار باز

قیمت :17,500,000 تومان

قیمت :12,000,000 تومان

برج خنک کننده 400 تن تبرید مدار باز

قیمت :125,000,000 تومان

قیمت :85,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 1000 تن تبرید

قیمت :580,000,000 تومان

قیمت :400,000,000 تومان

برج خنک کننده 5 تن مدار باز

قیمت :14,000,000 تومان

قیمت :10,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 300 تن تبرید

قیمت :175,000,000 تومان

قیمت :120,000,000 تومان

برج خنک کننده 1300تن تبرید مدار باز

قیمت :340,000,000 تومان

قیمت :230,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 100 تن تبرید

قیمت :69,000,000 تومان

قیمت :52,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 700 تن تبرید

قیمت :440,000,000 تومان

قیمت :300,000,000 تومان

برج خنک کننده 20 تن تبرید مدار باز

قیمت :22,000,000 تومان

قیمت :15,000,000 تومان

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

اطلاعات تماس


آدرس دفتر : مشهد کریمی یک پلاک 53 طبقه همکف
نشانی کارخانه: مشهد - جاده مشهد قوچان آزادی 155
09153030725  09362259904


Copyright © havarub.ir 2018