برج خنک کننده مدار بسته 5 تن تبرید

کد محصول : 10

قیمت : 17,000,000 تومان

قیمت برای شما : 12,000,000 تومان


برج خنک کننده 5 تن تبرید مدار بسته

هواروب بزرگترین تولید کننده برج خنک کننده صنعتی یا کولینگ تاور گالوانیزه در خاورمیانه است. دفتر مرکزی هواروب و کارگاه تولید برج خنک کننده در مشهد واقع است و ارسال رایگان به سراسر ایران از جمله مزایای محصولات و خدمات شرکت هواروب می باشد. این شرکت همچنین تعمیر و بهینه سازی انواع برج خنک کننده در مشهد و شهرستانهای همجوار را بر عهده دارد. برج خنک کننده 5 تن تبرید یکی از محصولات شرکت هواروب می باشد. این محصول با بدنه تمام گالوانیزه و با روشی خلاقانه و علمی تولید شده که بالاترین راندمان خنک کاری را در کمترین حجم و با کمترین هزینه ارائه می دهد.

ویژگی های منحصر به فرد برج خنک کننده 5 تن هواروب

1- بدنه برج خنک کننده:

بدنه محصولات هواروب با 15 سال ضمانت از جنس فلزی گالوانیزه و به صورت تمام جوش ساخته می شود. بدنه گالوانیزه ضدزنگ پس از بدنه بتنی مقاومترین و پرکاربردترین نوع برج خنک کننده در صنایع بزرگ دنیا به شمار می رود. از جمله مزایای بدنه گالوانیزه نسبت به فایبرگلاس می توان به استحکام و مقاومت فوق العاده بالاتر و طول عمر بین 30 تا 50 سال و مقاومت در برابر ارتعاشات فن و امکان ترمیم ساده و... اشاره داشت. در صورت تمایل مشتری بدنه به صورت سه لایه با دو لایه پوشش درونی و بیرونی ساخته می شود که عمر بدنه را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

2- سیستم انتقال هوا و فن برج خنک کننده:

از مهمترین مزایای برج خنک کننده هواروب در سیستم انتقال هوا حذف کامل مجموعه کوپلینگ تسمه و گیربکس است که نگهداری فوق العاده ساده تر و کم هزینه تری را در پی دارد. در محصولات هواروب از فنهای آکسیال صنعتی با پروانه دوبل بالانس با حداقل صدا و بازدهی حداکثری استفاده شده است.

3- سیستم پاشش آب برج خنک کننده:

در محصولات هواروب از نازلهای سانتریفیوژ ضد رسوب استفاده شده که تعمیر و نگهداری بسیار کمتری را نسبت به سیستمهای اسپرینگلر آبگردان در پی دارد.

4-   کنترل ظرفیت در برج خنک کننده:

کنترل ظرفیت با توجه به دمای هوا در فصول سرد سال بسیار حایز اهمیت است که این مهم در محصولات هواروب بدون نیاز به اینورتر و با تعدد فن ها امکان پذیر می گردد. بدین ترتیب ضمن کاهش هزینه نگهداری از آسیبهای ناشی از تغییر دور پیوسته به سیم پیچ موتور که از معایب نصب اینورتر می باشد جلوگیری می شود.

5- پکینگ برج خنک کننده:

پکینگهای قطره گیر مورد استفاده در محصولات هواروب از جنس PVC آنتی باکتریال با ساختار لانه زنبوری استاندارد بوده و در صورت تمایل کارفرما در صنایع غذایی و دارویی از پکینگهای استاندارد این صنایع استفاده می شود.

6- شاسی برج خنک کننده:

برج خنک کننده هواروب به نحوی ساخته می شود که نیازی به تدارک شاسی ندارد. تنها الزام نصب برج خنک کننده نصب در هوای آزاد و ترجیحا پشت بام دارای کف سازی با تحمل فشار 700 کیلوگرم بر متر مربع می باشد. سقفهای سوله فلزی یا بتنی استاندارد و حتی ساختمانهایی با سقف تیرآهن و آجر نیز عموما از این ویژگی بهرمند هستند. همچنین می توان به راحتی برج خنک کننده هواروب را بدون هیچ کف سازی یا شاسی سازی بر روی زمین قرار داد.

7- کویل برج خنک کننده مدار بسته:

در اغلب برج های خنک کننده موجود در بازار از کویل مسی یا گالوانیزه و یا استیل برای سیستمهای مدار بسته استفاده می شود. اغلب مشتریان از مشکلات عدیده این کویلها از جمله ضعف در اسید شویی و نگهداری دشوار و ایجاد رسوبات بر روی لوله های کویل بی خبر هستند. کارشناسان هواروب نوع اختصاصی و منحصر به فرد کویل آلومینیومی روکش دار را در برجهای مدار بسته به کار گرفته اند. این کویلها طول عمر فوق العاده طولانی تری داشته و کاملا ضد رسوب و ضد زنگ بوده و در مقابل آسید شویی نیز مقاومت صد در صد دارند به نحوی که حتی اگر با اسید صد در صد نیز شستشو داده شوند هیچ مشکلی نخواهند داشت. ضمانت 5 ساله این کویلها دلالت بر کیفیت بالای این محصول دارد.

 

جدول مشخصات فنی کولینگ تاور 5 تن تبرید مدار بسته

مدل

Hcc 5

نوع

تک سیکل – مدار بسته – کانتر فلو

ظرفیت (تن تبرید)

5 TR

دبی آّب (m3/h)

1.5

اختلاف دما (c)

12

توان فن (HP)

0.5

دبی هوا (m3/h)

6800

نوع فن ها

محوری کوپل مستقیم تک مرحله ای

ابعاد (mm)

630*1000*1200

جنس بدنه

گالوانیزه تمام جوش

وزن در حال کار (kg)

150

سایر ورودی و خروجی (inch)

1

سایز اتصالات تخلیه و پر کن (inch)

2/1

سیستم پاشش آّب

لوله ها گالوانیزه و نازلها سانتریفیوژ

پکینگ قطره گیر

PVC

گارانتی قطعات

18 ماه

گارانتی بدنه

15 سال

 

قیمت برج خنک کننده 5 تن تبرید مدار بسته

قیمت برج خنک کننده 5 تن مدار بسته با احتساب سی درصد تخفیف ویژه صنعتگران داخل کشور 120000000  ریال معادل دوازده میلیون تومان می باشد.

 

 





ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

اطلاعات تماس


آدرس دفتر : مشهد کریمی یک پلاک 53 طبقه همکف
نشانی کارخانه: مشهد - جاده مشهد قوچان آزادی 155
09153030725  09362259904


Copyright © havarub.ir 2018