برج خنک کننده 60 تن تبرید مدار باز

کد محصول : 08

قیمت : 37,000,000 تومان

قیمت برای شما : 24,000,000 تومان


برج خنک کننده 60 تن تبرید در مجموعه هواروب با طراحی منحصر به فرد و راندمان استثنایی و حداقل قیمت برج خنک کننده  در ایران بهترین گزینه خرید برج خنک کننده صنعتی به شمار می رود.

برج خنک کننده 60 تن تبرید مدار باز

هواروب بزرگترین تولید کننده برج خنک کننده گالوانیزه یا کولینگ تاور صنعتی در خاورمیانه است. دفتر مرکزی هواروب و کارگاه تولید برج خنک کننده در مشهد واقع است و ارسال رایگان به سراسر ایران از جمله مزایای محصولات و خدمات شرکت هواروب می باشد. این شرکت همچنین تعمیر و بهینه سازی انواع برج خنک کننده در مشهد و استانهای خراسان را بر عهده دارد. برچ خنک کننده 60 تن تبرید یکی از محصولات شرکت هواروب می باشد. این محصول با بدنه تمام گالوانیزه و با روش های علمی و استاندارد تولید شده و با بالاترین راندمان خنک کاری تقدیم صنعت گران عزیز کشورمان می گردد.

ویژگی های منحصر به فرد برج خنک کننده 60 تن هواروب

1- بدنه برج خنک کننده:

بدنه محصولات هواروب از جنس فلزی گالوانیزه و به صورت تمام جوش ساخته می شود. بدنه گالوانیزه ضدزنگ پس از بدنه بتنی مقاومترین و پرکاربردترین نوع برج خنک کننده در صنایع بزرگ دنیا به شمار می رود. هر چند در کشور ما به دلیل محدودیتهای مختلف و اگاهی پایین اغلب از بدنه فایبرگلاس استفاده می شود. از جمله مزایای بدنه گالوانیزه نسبت به فایبرگلاس می توان به استحکام و مقاومت فوق العاده بالاتر و طول عمر بیش از 30 سال و مقاومت در برابر ارتعاشات فن و مقاوم در برابر اشعه خورشید و امکان ترمیم ساده و... اشاره داشت. بدنه انواع محصولات هواروب عموما بیش از سی سال طول عمر داشته و دارای 15 سال گارانتی می باشند

2- سیستم انتقال هوا و فن برج خنک کننده:

از مهمترین مزایای برج خنک کننده هواروب در سیستم انتقال هوا حذف کامل مجموعه کوپلینگ تسمه و گیربکس است که نگهداری فوق العاده ساده تر و کم هزینه تری را در پی دارد.

3- سیستم پاشش آب برج خنک کننده:

در محصولات هواروب با استفاده از نازلهای سانتریفیوژ ضد رسوب طراحی شده که تعمیر و نگهداری بسیار کمتری را نسبت به سیستمهای اسپرینگلر آبگردان در پی دارد.

4-   کنترل ظرفیت در برج خنک کننده:

کنترل طرفیت با توجه به دمای هوا در فصول سرد سال بسیار حایز اهمیت است که این مهم در محصولات هواروب بدون نیاز به اینورتر و با تعدد فن ها امکان پذیر می گردد. بدین ترتیب ضمن کاهش هزینه نگهداری اینورتر از آسیبهای ناشی از تغییر دور پیوسته به سیم پیچ موتور جلوگیری می شود. لازم به ذکر است در صورت تمایل کارفرما امکان نصب اینورتر نیز محیا می باشد اما حتی بدون اینورتر نیز امکان تنظیم ظرفیت در فصول سرد سال در محصولات هواروب وجود دارد.

5- پکینگ برج خنک کننده:

پکینگهای مورد استفاده در محصولات هواروب از جنس PVC آنتی باکتریال با ساختار لانه زنبوری استاندارد بوده و در صورت تمایل کارفرما در صنایع غذایی و دارویی از پکینگهای استاندارد این صنایع استفاده می شود.

6- شاسی برج خنک کننده:

برج خنک کننده هواروب به نحوی ساخته می شود که نیازی به تدارک شاسی خاصی ندارد. تنها الزام نصب برج خنک کننده نصب در هوای آزاد و ترجیحا پشت بام دارای کف سازی محکم برای تحمل فشار 700 کیلوگرم بر متر مربع می باشد. سقفهای سوله فلزی یا بتنی استاندارد و حتی ساختمانهایی با سقف تیرآهن و آجر نیز عموما از این ویژگی بهرمند هستند.

جدول مشخصات فنی کولینگ تاور 60 تن تبرید مدار باز

 

مدل

Hco 60

نوع

تک سیکل – مدار باز – کانتر فلو

ظرفیت (تن تبرید(

60 TR

دبی آّب (m3/h)

25

اختلاف دما (c)

10

توان فن (HP)

1

دبی هوا (m3/h)

14000

نوع فن ها

محوری کوپل مستقیم دو مرحله ای

ابعاد (mm)

1800*2000*900

جنس بدنه

گالوانیزه تمام جوش

وزن در حال کار (kg)

800

سایر ورودی و خروجی (inch)

2

سایز اتصالات تخلیه و پر کن (inch)

½

سیستم پاشش آّب

لوله ها گالوانیزه و نازلها سانتریفیوژ

پکینگ قطره گیر

PVC

گارانتی قطعات

18 ماه

گارانتی بدنه

15 سال

قیمت برج خنک کننده 60 تن تبرید

قیمت برج خنک کننده 60 تن مدار باز با سی درصد تخفیف 240000000 ریال معادل بیست و چهار میلیون تومان می باشد.





ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

اطلاعات تماس


آدرس دفتر : مشهد کریمی یک پلاک 53 طبقه همکف
نشانی کارخانه: مشهد - جاده مشهد قوچان آزادی 155
09153030725  09362259904


Copyright © havarub.ir 2018