آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد

آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات و با قيمت مناسب خريد (قيمت برج خنك كننده - ليست قيمت برج خنك كننده -قيمت برج خنك كننده مدار بسته) : هواروب هم اكنون بيش از 10 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد انواع سيستم هاي خنك كننده را در كارنامه خود دارد . مفاهيم معادلات برج خنك كننده-برج هاي خنك كننده مرطوب-انواع خنك كننده هاي صنعتي-مزايا و معايب برج خنك كننده-اجزاي برج خنك كننده-عكس برج خنك كننده-برج خنك كننده خشك در تخصص هواروب مي باشد . ضمنا ما كليه توليدات خود را از جمله آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده باضمانت اصالت و سلامت فيزيكي 100% تضمين شده در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم  و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي آزمايشگاه ها و موسسات مختلف مي باشيم.

آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده - مجموعه عظيم هواروب همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه انواع آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد معادلات برج خنك كننده-برج هاي خنك كننده مرطوب-انواع خنك كننده هاي صنعتي-مزايا و معايب برج خنك كننده-اجزاي برج خنك كننده-عكس برج خنك كننده-برج خنك كننده خشك با ما همراه باشيد . ما در مجموعه عظيم هواروب تمام سعي خود را نموده ايم تا بتوانيم بهترين نوع از انواع قطعات را در توليدات خود به كار ببريم هم اكنون شما ميتوانيدآشنايي با انواع برج هاي خنك كننده را در مجموعه هواروب بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين پايين ترين قيمت موجود در بازار را خواهيم داد.   

آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد :  آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده را ميتوانيد از هواروب خريد نماييد ما در مجموعه عظيم هواروب با بيش از 10 سال سابقه درخشان در طراحي و توليد آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده ,توانسته ايم حداكثر رضايتمندي را براي مشتريان به ارمغان آوريم.

 

آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد

برج‌هاي خنك كننده يا كولينگ تاور يكي از سيستم‌هاي صنعتي است كه امروزه جهت دفع گرما از يك دستگاه تهويه مطبوع يا يك فرآيند صنعتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به عبارتي ديگر مي‌توان گفت كه برج خنك كننده نوعي مبدل حرارتي بزرگ است كه استفاده‌ها فراواني مي‌توان از آن كرد. امروزه در بسياري از فرايندهاي شيميايي مانند صنايع پالايشگاهي و پتروشيمي، صنايع معدني، صنايع هسته‌اي، صنايع غذايي، صنايع دارويي و … از برج‌هاي خنك كن استفاده مي‌شود. اساس كار برج ‌هاي خنك كننده تبخير سطحي آب و برقراري تماس مستقيم بين جريان آب و هوا است كه به روش‌هاي مختلفي صورت مي‌گيرد. در اين مقاله قصد داريم دربارۀ برج‌هاي خنك كننده صحبت كنيم، با انواع برج خنك كننده يا كولينگ تاور آشنا شويم و مزايا و معايب و نحوه عملكرد آن را بررسي كنيم.

آشنايي با برج خنك كننده يا كولينگ تاور

اساس طراحي برج‌ هاي خنك كن يا كولينگ تاور تبخير شدن آب به منظور خنك‌سازي آن است؛ اين كار به منظور جذب گرما از يك فرايند صنعتي يا يك دستگاه صنعتي صورت مي‌گيرد. در حقيقت آبي كه وارد برج خنك كننده مي‌شود، پس از خنك شدن به صورت غيرمستقيم يا مستقيم عمليات خنك‌سازي يك دستگاه صنعتي ديگر را برعهده مي‌گيرد يا اينكه از آن براي سرمايش يك مكان استفاده مي‌شود. امروزه برج‌هاي خنك كننده اغلب به همان صورت برج‌هاي مرتفع ساخته مي‌شوند. اما از تأسيسات ديگري نيز در اين برج‌ها استفاده مي‌شود كه نتيجۀ آن افزايش سطح تماس قطرات آب با جريان هوا و در نتيجه بهبود عملكرد برج خنك كننده است. در ادامه به معرفي اجزاي اصلي يك برج خنك كننده خواهيم پرداخت.

1) ساختمان اصلي برج: در ساخت بدنۀ اصلي برج‌هاي خنك كننده اغلب از مخلوط بتن و ميلگردهاي فولادي استفاده مي‌شود. البته امروزه از مصالح ديگري مانند فايبر گلاس يا آلياژهاي فلزي نيز ممكن است در ساخت برج‌هاي خنك كننده استفاده شود. استفاده از فايبر گلاس به خاطر وزن پايين، مقاومت در برابر مسائلي مانند خوردگي و …، استحكام مناسب و مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشيد، شرايط آب و هوايي متغير و … مورد استقبال طراحان كولينگ تاور قرار گرفته است. به صورتي كه بسياري از طراحان و سازندگان به سراغ برج‌هاي خنك كننده فايبر گلاس رفته‌اند.

2) سيستم آبرساني: آب مهم‌ترين جزء در ساخت برج‌هاي خنك كننده است. به همين خاطر از طراحي‌هاي متفاوتي جهت آبرساني در برج‌هاي خنك كننده يا كولينگ تاور استفاده مي‌شود. به طور كلي اجزاي سيستم آبرساني برج شامل اتصالات، سيستم لوله‌كشي، پمپ‌هاي سيركولاسيون، آب‌پخش‌كن‌ها، نازل‌هاي توزيع‌كننده جريان، رايزرها و … مي‌شود. طراحي سيستم آبرساني در برج‌هاي خنك كننده از اهميت بالايي برخوردار است. در زمان طراحي لازم است مواردي مانند ميزان انتقال حرارت، احتمالات و خطرات ناشي از يخ‌زدگي جريان آب، افت فشار و … را در نظر گرفت.

3) سيستم هوادهي يا همان فن برج خنك كننده يا كولينگ تاور: در برج‌هاي خنك كننده اغلب از فن‌هاي قدرتمندي به منظور هوادهي كمك گرفته مي‌شود. ‌البته به طور كلي سيستم هوادهي مي‌تواند به دو شكل هوادهي اجباري و آزاد طراحي شود. كه در شكل آزاد ديگر نيازي به استفاده از فن نيست و جريان هوا به صورت آزاد و بر اساس گرمايش از پايين برج به سمت بالا صعود مي‌كند. اما در طراحي اجباري از فن‌ها با طراحي‌هاي متفاوتي كمك گرفته مي‌شود. فن را مي‌توان در پايين برج يا در بالاي برج نصب كرد؛ كه در روش اول وظيفۀ فن هوادهي است و در روش دوم فن وظيفۀ مكش جريان هوا را برعهده خواهد داشت. جزء ديگري كه در سيستم هوادهي برج خنك كننده بايد در نظر گرفت، شيوۀ انتقال نيرو به فن است. انرژي لازم جهت به گردش در آوردن فن را مي‌توان به كمك يك الكتروموتور تأمين كرد. اين الكتروموتور را مي‌توان به شكل سيستم كوپل مستقيم يا به كمك تسمه و پولي به فن متصل كرد.

4) سطوح خنك‌كننده: با توجه به اينكه انتقال حرارت در برج هاي خنك كننده بر اساس تماس مستقيم جريان آب و جريان هوا صورت مي‌گيرد، پس يكي از پارامترهاي مهم در زمان طراحي افزايش ميزان سطح تماس قطرات آب با جريان هوا خواهد بود. براي اين كار از سطوح خنك كننده يا پكينگ استفاده مي‌شود. با توجه به اينكه طول برج‌هاي خنك كننده محدود است، جهت افزايش سطح تماس از سطوح خنك كننده‌اي كمك گرفته مي‌شود كه به صورت متخلخل طراحي شده‌اند و نسبت مساحت تماس به حجم سطوح خنك‌كننده بايد تا حتي‌امكان بالا باشد. براي بيان اين نسبت از پارامتري به نام سطح ويژه استفاده مي‌كنند كه بر اساس سطح در واحد حجم تعريف مي‌شود و واحد آن m2/m3 است.

جنس سطوح خنك‌كننده اغلب از جنس چوب، سفال، مواد پليمري، بلوك‌هاي بتني و … است. متداول‌ترين شكل طراحي اين سطوح نيز به شكل لانه زنبوري يا تيغه‌اي است.

5) قطره‌گير: طراحي صورت گرفته براي برج‌هاي خنك كننده به گونه‌اي است كه بالاخره مقاديري از آبي كه از بالا درون برج پاشش مي‌شود، توسط جريان هوا به سمت بالا برده شده و از درون برج خارج مي‌شود. مسئله‌اي كه باعث افزايش رطوبت هوا شده و همچنين خيلي مطلوب طراحان نيست. به همين خاطر است كه از صفحات قطره‌گير جهت كاهش ميزان رطوبت جريان هوا و گير انداختن قطرات ريز آب كمك گرفته مي‌شود. قطره‌گيرها به طور معمول از جنس آلياژهاي فلزي يا ورقه‌هاي پليمري ساخته مي‌شود. مهم‌ترين شكل طراحي اين ورقه‌ها به صورت تيغه‌اي يا لانه زنبوري است كه جريان هوا را كند كرده، باعث به دام افتادن قطرات ريز آب مي‌شوند.

6) لوور برج خنك كننده يا كولينگ تاور: دبي هواي ورودي به برج خنك كننده عامل ديگري است كه روي عملكرد آن تأثير مستقيم دارد. به همين خاطر براي بهبود بخشيدن به آن از صفحاتي به نام لوور استفاده مي‌شود. لوور يا كركره ورودي هوا كنترل‌كنندۀ حجم هواي ورودي به داخل برج است. ميزان هواي ورودي به برج تحت دو پارامتر تعيين مي‌شود. پارامتر اول به شرايط آب و هوايي منطقه بستگي دارد و در حقيقت سرعت هواي ورودي به برج در شرايط آب و هوايي را مشخص مي‌كند. اين پارامتر به طور كلي عددي بين پنج تا ده متر بر ثانيه در نظر گرفته مي‌شود. عامل دوم اما به طراحي برج برمي‌گردد و در حقيقت مساحتي است كه از آن هوا وارد برج خنك كننده مي‌شود. اين عامل تحت كنترل لوورها يا كركره‌هاي هوا بوده و مي‌تواند دبي هواي ورودي به برج خنك كننده را تنظيم كند.

در طراحي و ساخت لوورها اغلب از ورقه‌هاي فايبر گلاس استفاده مي‌شود. زيرا در برابر جريان هوا مقاومت بالايي دارند، دچار خوردگي نمي‌شوند و از طول عمر مناسبي نيز بهره مي‌برند. شكل طراحي اين كركره‌ها نيز مي‌تواند به صورت تيغه‌اي يا لانه زنبوري باشد. لوورها بستگي به شكل طراحي برج ممكن است در كف برج يا ديواره‌هاي آن نصب شوند.

 

آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد

آشنايي با انواع برج‌ خنك كننده يا كولينگ تاور

امروزه در ساخت كولينگ تاور از روش‌ها و طراحي‌هاي متنوعي استفاده مي‌شود؛ كه هر طراحي از يك جنبه بر ديگري برتري دارد و در فرايند مشخصي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. نكته اينجاست كه در طراحي هر كدام از بخش‌هاي برج خنك كننده مي‌توان تغييراتي را ايجاد كرد كه در نتيجه طرز كار برج‌ هاي خنك كننده تحت تأثير قرار مي‌گيرد. در ادامه به معرفي دسته بندي‌هاي متداول در طراحي برج‌هاي خنك كننده خواهيم پرداخت.

1) انواع برج‌ خنك كننده يا كولينگ تاور بر اساس شكل جريان هوا و آب: اساس طراحي برج‌هاي خنك كننده بر مبناي تماس جريان هوا و جريان آب است. اين شكل جريان مي‌تواند به دو صورت انجام شود.

الف) تماس جريان هوا و آب به صورت خلاف جهت : در اين شكل از طراحي جريان آب از بالاي برج به داخل آن پمپ شده و جريان هوا از پايين برج به صورت خلاف جهت وارد برج مي‌شود. اين شكل از طراحي باعث افزايش ميزان زمان تماس بين جريان هوا و آب مي‌شود. در طراحي خلاف جهت، مي‌توان از هوادهي جريان آزاد يا جريان اجباري كمك گرفت. در روش جريان آزاد هوا با دريافت گرماي موجود در آب به سمت بالا صعود كرده و از انتهاي برج خارج مي‌شود. در روش جريان اجباري نيز از دو نوع طراحي متفاوت مي‌توان جهت هوادهي كمك گرفت. در روش اول فن در پايين برج نصب شده و كار هوادهي را انجام مي‌دهد و در روش دوم فن در بالاي برج نصب شده و جريان هوا را مكيده و به بيرون از برج پرتاب مي‌نمايد.

جريان كانتر كارنت بالاترين بازدهي را در برج‌هاي خنك كننده دارد و به همين خاطر در صنايع بزرگ شيمايي مانند پالايشگاه‌ها و پتروشيمي‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما به خاطر ميزان سر و صداي توليدي و دشواري تعميرات و هزينه‌هاي نگهداري بالا استفاده از آن در ديگر تأسيسات مقرون به صرفه نيست.

ب) تماس جريان هوا و آب به صورت جريان متقاطع: در اين روش جريان آب با همان صورت عمودي از بالاي برج به داخل آن پمپ شده و به كمك سطوح پخش كننده در طول برج توزيع مي‌شود. اما جريان هوا به صورت افقي و عمود بر مسير جريان آب وارد برج مي‌گردد. سپس اين جريان هوا با طي كردن عرض برج به حالت متلاطم در آمده، وارد يك فضاي تو خالي در وسط برج مي‌شود. اين هوا به كمك يك فن قدرتمند به بيرون از برج پرتاب مي‌گردد. اين شكل از طراحي بيشتر در صنايع فلزي و صنايع پتروشيمي كوچك مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در طراحي جريان متقاطع مي‌توان از برج‌هاي خنك كننده با ارتفاع كمتري استفاده كرد؛ كه در نتيجه نياز به پمپ‌هايي با هد كمتري خواهيم داشت. اين مسئله هزينه‌هاي اوليه طراحي برج خنك كننده را كاهش مي‌دهد. ضمن اينكه در طراحي جريان متقاطع هزينه‌هاي نگهداري و تعمير نيز كمتر خواهد بود. ولي معايبي نيز در اين نوع از طراحي وجود دارد. از جمله سطح تماس كم بين جريان هوا و جريان آب، احتمال ورود ذرات آلوده كننده به فضاي سطوح پركننده، افزايش ميزان خروج آب از برج خنك كننده.

انواع برج خنك كننده يا كولينگ تاور بر اساس نحوۀ مكش هوا

هوادهي در برج‌هاي خنك كننده به دو صورت جريان آزاد (مكش طبيعي) يا جريان اجباري (مكش مكانيكي) انجام مي‌گيرد.

1) جريان آزاد: ساده‌ترين نوع از انواع طراحي براي برج ‌هاي خنك كننده يا كولينگ تاور استفاده از هوادهي به روش مكش طبيعي است. همان‌طور كه مي‌دانيد هواي گرم داراي چگالي كمتري است و در نتيجه وقتي با لايه‌هاي هوايي متعددي مواجه باشيم، رو به بالا صعود مي‌كند. از همين اصل سادۀ ترموديناميكي جهت طراحي كولينگ تاور ها استفاده مي‌شود. جريان هوا در اين نوع از هوادهي وارد برج شده، با دريافت گرماي موجود در قطرات آب رو به بالا صعود مي‌كند تا در نهايت از انتهاي برج خارج شود.

اين شكل از طراحي هزينه‌هاي كمتري جهت نگهداري دارد. اما در عوض به برج‌هاي خنك كننده با ارتفاع بيشتر و سطح مقطع بزرگتري نياز خواهد بود؛ كه هزينه‌هاي طراحي و راه‌اندازي را افزايش مي‌دهد. اين شكل از طراحي در نيروگاه‌هاي برق و برخي از فرايندهاي صنعتي كاربرد دارد.

2) جريان اجباري يا مكانيكي: در اين روش از فن‌هاي دمنده يا مكنده به منظور سرعت بخشيدن به جريان هوا كمك گرفته مي‌شود. اين فن‌ها مي‌تواند در پايين برج نصب شود كه در اين صورت به آن اصطلاحاً دميدن اجباري مي‌گويند و در واقع شكل طراحي آن به صورتي است كه جريان هوا را به سمت بالا هل مي‌دهد. روش دوم نيز استفاده از فن‌هاي مكنده در بالاي برج است؛ كه جريان هوا را به سمت بالا كشيده و سپس به بيرون برج پرتاب مي‌كند.

هركدام از اين دو روش مزايا و معايب خاص خود را دارند. براي مثال نصب فن‌ها در كف برج هزينه‌هاي نگهداي و تعميرات را كاهش مي‌دهد. اما در عوض به فن قدرتمندتري نياز خواهيد داشت. همچنين در اين شكل از طراحي احتمال برگشت هواي گرم شده به درون برج خنك كننده نيز وجود دارد. در صورتي كه نصب برج در بالاي برج اين مشكل را نخواهد داشت.

 

آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد

انواع برج خنك كننده يا كولينگ تاور بر اساس شيوۀ انتقال حرارت

در گذشته طراحي برج‌هاي خنك كننده بر مبناي برقراري تماس مستقيم بين جريان هوا و جريان آب صورت مي‌گرفت. اما امروزه از شيوه‌هاي متفاوتي جهت انتقال حرارت در برج‌هاي خنك كننده استفاده مي‌شود. برج ‌هاي خنك كن خشك و برج‌ هاي خنك كن خيس مهم‌ترين نوع دسته‌بندي و انواع برج خنك كننده در اين نوع از طراحي است.

1) كولينگ تاور خشك: اگر در طراحي فرايندهاي صنعتي با مشكل كم آبي روبرو باشيد، بهترين انتخاب استفاده از برج‌هاي خنك كنندۀ خشك است. در اين روش مي‌توان از سيال‌هاي فرايندي يا انواع مبردهاي صنعتي به جاي جريان آب كمك گرفت. در اين شيوۀ طراحي از چندين كويل حرارتي در مسير جريان هواي برج استفاده مي‌شود. به شكلي كه اين كويل‌هاي حرارتي در فضاي داخل برج نصب مي‌شوند؛ كه سيال فرايندي در داخل لوله‌هاي كويل جريان خواهد داشت. سپس جريان هوا در داخل برج برقرار شده و با سطح كويل تماس حاصل مي‌كند. به اين شكل اين سيال خنك شده و به منظور خنك كاري تأسيسات صنعتي و نيمه صنعتي مي‌توان از آن استفاده كرد. مزيت‌هاي اين روش كاهش هزينه‌هاي جاري و راه‌اندازي برج است. اما عيب مهم آن كاهش ضريب عملكرد آن و توليد سر و صداي زياد خواهد بود.

2) برج خنك كن خيس: كولينگ تاور هاي معمولي يا دسته‌اي از برج‌هاي خنك كننده كه برج‌هاي مدار باز نيز خوانده مي‌شوند، از اين دسته هستند. در اين شكل از طراحي جريان آب به صورت مستقيم با جريان هوا ارتباط برقرار كرده، بر اثر اين تماس انتقال حرارت صورت مي‌گيرد. اين روش طراحي بازده بالاتري دارد. اما در عوض هزينه‌هاي راه اندازي اين برج‌ها بيشتر خواهد بود.

3) كولينگ تاور مدار بسته: برج‌هاي خنك كنندۀ مدار بسته به صورتي طراحي مي‌شوند كه مي‌توان گفت تلفيقي از دو برج خنك كنندۀ خشك و خيس هستند. در اين برج‌ها كماكان از كويل‌هاي حرارتي و سيال فرايندي استفاده مي‌شود. اما اين كويل‌ها در تماس با جريان آب خنك مي‌شوند. در حقيقت در اين روش آب از بالاي برج به داخل آن پمپ شده و در اثر تماس با جريان هوا خنك مي‌گردد. سپس همين آب خنك شده در تماس با كويل‌هاي حرارتي باعث خنك شدن سيال فرايندي جاري در كويل خواهد شد. اين شيوۀ طراحي باعث كاهش ابعاد مورد نياز جهت طراحي برج‌هاي خنك كننده شده و عملكرد برج را نيز بهبود مي‌بخشد. اما در عوض هزينه‌هاي طراحي، ساخت و نگهداري آن بالاتر از برج‌هاي مدار باز خواهد بود. به همين خاطر انتخاب آنها به جز در موارد خاص مقرون به صرفه نيست و كمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده 30 تا 50 % تخفيف 100% تضمين كيفيت قطعات قيمت خريد-  شما بازديد كننده گرامي احتمالا با جستجوي يكي از عبارات  معادلات برج خنك كننده-برج هاي خنك كننده مرطوب-انواع خنك كننده هاي صنعتي-مزايا و معايب برج خنك كننده-اجزاي برج خنك كننده-عكس برج خنك كننده-برج خنك كننده خشك وارد اين صفحه شده ايد. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در مجموعه بزرگ هواروب تمام تلاش خود را به كار گرفته اييم تا بتوانيم يك سيستم خنك كننده از جمله آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده را با ارزانترين قيمت و تا 50% تخفيف ويژه و زير قيمت ساير شركت هاي فعال در ايران توليد نماييم و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. مجددا توصيه اكيد داريم حتما و حتما قبل از اينكه تصميم به خريد يك نمونه از آشنايي با انواع برج هاي خنك كننده را از هر شخص و شركتي نماييد با يكي از شماره هاي 09153030725 - 09362259904   تماس برقرار كنيد تا به صورت 100% رايگان از مشاوره هاي قبل خريد و همچنين ليست قيمت نهايي مطلع شويد.  


برج خنک کننده 80 تن تبرید مدار باز

قیمت :40,000,000 تومان

قیمت :28,000,000 تومان

برج خنک کننده 200 تن تبرید مدار باز

قیمت :75,000,000 تومان

قیمت :50,000,000 تومان

برج خنک کننده 100 تن تبرید مدار باز

قیمت :48,000,000 تومان

قیمت :32,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 400 تن تبرید

قیمت :235,000,000 تومان

قیمت :160,000,000 تومان

برج خنک کننده 60 تن تبرید مدار باز

قیمت :37,000,000 تومان

قیمت :24,000,000 تومان

برج خنک کننده 400 تن تبرید مدار باز

قیمت :125,000,000 تومان

قیمت :85,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 40 تن تبرید

قیمت :37,000,000 تومان

قیمت :25,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 10 تن تبرید

قیمت :22,000,000 تومان

قیمت :15,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 1000 تن تبرید

قیمت :580,000,000 تومان

قیمت :400,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 5 تن تبرید

قیمت :17,000,000 تومان

قیمت :12,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 80 تن تبرید

قیمت :57,000,000 تومان

قیمت :40,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 1600 تن تبرید

قیمت :960,000,000 تومان

قیمت :650,000,000 تومان

برج خنک کننده 700 تن مدار باز

قیمت :190,000,000 تومان

قیمت :128,000,000 تومان

برج خنک کننده 5 تن مدار باز

قیمت :14,000,000 تومان

قیمت :10,000,000 تومان

برج خنک کننده 500 تن تبرید مدار باز

قیمت :152,000,000 تومان

قیمت :102,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 100 تن تبرید

قیمت :69,000,000 تومان

قیمت :52,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 200 تن تبرید

قیمت :125,000,000 تومان

قیمت :90,000,000 تومان

برج خنک کننده 40 تن تبرید مدار باز

قیمت :30,000,000 تومان

قیمت :20,000,000 تومان

برج خنک کننده 5000 تن تبرید مدار باز

قیمت :1,000,000,000 تومان

قیمت :968,000,000 تومان

برج خنک کننده 1300تن تبرید مدار باز

قیمت :340,000,000 تومان

قیمت :230,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 700 تن تبرید

قیمت :440,000,000 تومان

قیمت :300,000,000 تومان

برج خنک کننده 20 تن تبرید مدار باز

قیمت :22,000,000 تومان

قیمت :15,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 20 تن تبرید

قیمت :27,000,000 تومان

قیمت :19,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 500 تن تبرید

قیمت :290,000,000 تومان

قیمت :200,000,000 تومان

برج خنک کننده 2000 تن تبرید مدار باز

قیمت :600,000,000 تومان

قیمت :430,000,000 تومان

برج خنک کننده 1000 تن تبرید مدار باز

قیمت :270,000,000 تومان

قیمت :180,000,000 تومان

برج خنک کننده 10 تن تبرید مدار باز

قیمت :17,500,000 تومان

قیمت :12,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 1300 تن تبرید

قیمت :880,000,000 تومان

قیمت :550,000,000 تومان

برج خنک کننده 300 تن تبرید مدار باز

قیمت :113,000,000 تومان

قیمت :67,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 2000 تن تبرید

قیمت :1,100,000,000 تومان

قیمت :750,000,000 تومان

برج خنک کننده 1500 تن مدار باز

قیمت :400,000,000 تومان

قیمت :270,000,000 تومان

برج خنک کننده مدار بسته 300 تن تبرید

قیمت :175,000,000 تومان

قیمت :120,000,000 تومان

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

اطلاعات تماس


آدرس دفتر : مشهد کریمی یک پلاک 53 طبقه همکف
نشانی کارخانه: مشهد - جاده مشهد قوچان آزادی 155
09153030725  09362259904


Copyright © havarub.ir 2018